مشاور بانوان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران گفت: زنان كارآفرين صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي با زنان بازرگان و اتاق اصناف ايران بايد هم افزايي و همكاري لازم را داشته باشند.

پویش خبر- پریچهر سلطانی در نشستی که با حضور مشاوران بانوان کارآفرین و زنان عضو کانون زنان بازرگان و مشاور بانوان اتاق اصناف ایران برگزار شد،  با بیان این مطلب، تصریح کرد: قوانین و مقررات برای حضور همه اقشار جامعه در مدیریت و تولید صنایع کوچک فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت استفاده از تجربیات موفق افراد پیشکسوت موضوع بسیار مهمی است، تصریح کرد: با باور توانمندی‌ها و شناسایی پتانسیل‌های زنان و تأکید بر اینکه ۳۰ درصد مدیریت زنان در حوزه بازرگانی و کارآفرینی تحقق یابد، لازم است حمایت‌های لازم برای این حضور فراهم شود.

در این نشست همچنین بر ضرورت حمایت از زنان بازرگان و کارآفرین شایسته در انتخابات آتی تأکید شد و ضرورت حضور بانوان توانمند و متخصص در عرصه‌های تصمیم گیری مورد بررسی قرار گرفت.

 گفتنی است، در این جلسه مسایل و مشکلات زنان بازرگان و کارآفرین مطرح و مقرر شد از طریق نهادهای تصمیم گیر پیگیری شود، همچنین پتانسیل‌های شهرک‌های صنعتی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی زنان تشریح شد.

  • منبع خبر : روابط عمومي ايزپو