این برنامه روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 17 تا 19 در محل سالن کنفرانس انجمن انسان شناسی ایران واقع در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پویش خبر-انجمن انسان شناسی ایران با همکاری انجمن دیاران اکران و نقد و بررسی فیلم “پیژامه راه راه پدر را باد برد” ساخته محمد صادقی را برگزار می‌کند.

این برنامه روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل سالن کنفرانس انجمن انسان شناسی ایران واقع در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این جلسه افسانه کامران هیات علمی پژوهش هنر دانشگاه خوارزمی و احسان عبدی پور کارگردان سینما که پیش از این فیلم‌های “تنهای تنهای تنها” و “تیک آف” را از او دیده‌ایم حضور پیدا خواهند کرد و پیرامون فیلم “پیژامه راه راه پدر را باد برد” به گفتگو خواهند نشست.

فیلم “پیژامه راه راه پدر را باد برد” تندیس بهترین فیلم هفدهمین جشنواره فیلم تصویر کانادا و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جایزه کارگردانی و تقدیر بازیگری را از جشنواره پرواز برده است. هم‌چنین جایزه ویژه هیات داوران بیست و دومین دوره جشنواره فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی رادونژ روسیه را هم دریافت کرده است.

محمد صادقی. اجسان عبدی پور. افسانه کامران