با توجه به افزایش بیماران استان فارس آمار مبتلایان به کرونا به پنج هزار و ۸۳۱ نفر رسید.تا کنون ۱۱۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جانباخته اند.

به گزارش پویش خبر عبدالرسول همتی، امروز، در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش بیماران استان فارس خبر داد و گفت: با شناسایی ۸۵ مورد جدید دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به پنج هزار و ۸۳۱ نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص تعداد جانباختگان استان فارس بر اثر این بیماری افزود: تا کنون ۱۱۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان، جان خود را از دست داده اند و در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی در استان نداشته ایم.

وی با توجه به آمار گزارش شده در خصوص تعداد بهبودیافتگان از این بیماری در استان اضافه کرد: از میان مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدا تا کنون در فارس، پنج هزار و ۱۶۷ نفر از بیماران بستری شده و افراد ایزوله خانگی، بهبود یافته اند.

همتی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا، عنوان کرد: شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تردد غیر ضروری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، نقش موثری خواهند داشت.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری