مهدوی از تلاش های صورت پذیرفته توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صمت استان فارس قدردانی کرد و تعامل هر چه بیشتر با نهادهای ذیربط را خواستار شد.

به گزارش پویش خبر، سه شنبه هفدهم تیرماه با حضور سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس وحمیدرضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان با حضور معاونین و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صمت فارس جلسه هم‌اندیشی شورای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشتم قانون اساسی جمهور اسلامی ایران در راستای تکلیف همگانی و وظیفه متقابل دولت و مردم جهت گسترش همه جانبه و فراگیر این دو فریضه الهی در جامعه اسلامی جهت تحکیم وحدت و حفظ کیان و ارزش‌های دینی و انقلابی برگزار گردید.
در این جلسه ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صمت به مدت دو سال منصوب شد.
 حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس دراین مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان و وضعیت شورای امر به معروف گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب ایجاد نظم و نهادینه شدن فرهنگ کار در سازمان می شود. بنابراین ضرورت دارد تا نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشیم و این رسالت بسیار عظیم و خطیر را در سازمان عملیاتی و اجرایی نماییم.
وی تصریح کرد : تسلط و آشنایی با اصول و شیوه‌های روانشناسی گفتاری و رفتاری، همچنین ظرافت‌های دعوت به خوبی ها و نیکی ها و بازداری از گناه ها در فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
سلیمان مهدوی در این جلسه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم، اصلی ترین معروفی است که باید در تمام سازمان ها نهادینه شود، از تلاش های صورت پذیرفته توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس قدردانی کرد و تعامل هر چه بیشتر با نهادهای ذیربط درحوزه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.
مهدوی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین، زیباترین و کامل ترین تعاملات اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر است افزود : ستاد امر به معروف سه مأموریت را به عهده دارد؛ نخست اینکه از کسی که کار درست انجام می‌دهد، حمایت کند، دوم تبلیغ فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سوم آموزش و آگاهی ‌بخشی چگونگی چیستی و چرایی امر به معروف و نهی از منکر به دیگران است.