علاقمندان به شرکت در مسابقه نویسنده کوچولو بایستی آثار خود را حداکثر تا 31 تیرماه جاری در یک صفحه ورد، به شماره 09927978285 در واتساپ ارسال کنند.

به گزارش پویش خبر، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مؤسسه فرهنگی و هنری آوای یار مهربان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه نویسنده کوچولو را برگزار می‌نماید.

امیدبخش ادامه داد: این مسابقه در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق کودکان و نوجوانان در زمینه نویسندگی برگزار می‌گردد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: بخش ویژه این مسابقه به نوشته‌های کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس اختصاص دارد؛ این بخش در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس و ارزش‌های آن افزوده شده است.

گفتنی است کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۲ علاقمندان به شرکت در این مسابقه بایستی آثار خود را حداکثر تا ۳۱ تیرماه جاری در یک صفحه ورد، به شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۲۸۵ در واتساپ یا به رایانامه avaye.yare.mehraban@gmail.com ارسال نمایند. همچنین جهت آگاهی بیشتر می‌توانید به آدرس avaye.yare.mehraban در اینستاگرام مراجعه نمایید.

  • نویسنده : محمدمهدی اسدزاده