صبح امروز با حضور علیرضا صالح «رییس کل سازمان سازمان خصوصی سازی»، محسن غفوری به عنوان رییس اداره روابط عمومی و همکاری های بین المللی سازمان خصوصی سازی معرفی شد.

به گزارش پویش خبر، در این مراسم  علیرضا صالح «رییس کل سازمان خصوصی سازی» به جایگاه روابط عمومی در انعکاس مناسب و به موقع اقدامات انجام شده توسط سازمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تاکنون چنان که شایسته بوده اقدامات ارزنده و موثر این سازمان در رسانه ها منعکس نشده و افکار عمومی اطلاع چندانی از واگذاری هایی که عمدتا بسیار هم موفق بوده است ندارد.
وی در ادامه خواستار همکاری و تعامل بیشتر اداره روابط عمومی با رسانه ها شد و اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران روابط عمومی, این سازمان بتواند در پیشبرد اهداف خود بهتر از گذشته عمل نماید.
گفتنی است محسن غفوری دانش آموخته رشته کارشناسی ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد از دانشگاه صداوسیماست. وی پیش از این همکاری های بسیاری با مطبوعات و صداوسیما داشته است که از جمله آنها می‌توان به صاحب امتیازی روزنامه هفت صبح، صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هفته نامه بازار اول، مدیرمسئولی هفته نامه ایستگاه هفت و همکاری با شبکه های تلویزیونی العالم و جام جم طی چند سال اخیر اشاره کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان خصوصی سازی