با شناسایی ۲۸۱۹ بیمار جدید مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر رسید و ۵۰ فوتی دیگر به مجموع جانباختگان کشور اضافه شده است.

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر امروز  جمعه در ارتباط تصویری، تازه‌ترین آمار مبتلایان کروناو مجموع جانباختگان در کشور را اعلام کرد: ۲۸۱۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص شرایط بیماران جدید شناسایی شده گفت: از بین مبتلایان جدید، ۵۴۷ مورد بستری و دو هزار و ۲۷۲ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور با توجه به افزایش بیماران مبتلا در خصوص مجمع بیماران افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر رسید.

وی درباره مجموع جانباختگان کشور بر اثر این بیماری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان به ۷ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درمورد تعداد بهبود یافتگان از این بیماری تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۴ هزار و ۹۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی با توجه به آمار روزانه و گزارش های مربوط به بیماران افزود: ۲۵۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۸۹۶ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری