از میان یک هزار و ۴۴۱ نمونه تست تشخیص ویروس کرونا در فارس، نتیجه ۱۲۳ تست، مثبت بوده است آمار مبتلایان به کرونا درفارس تا کنون به ۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسیده است.

به گزارش پویش خبر، عبدالرسول همتی، با اشاره به افزایش آمارمبتلایان به کرونا در فارس تا امروز ۳۱ فرودین ۱۳۹۹  اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، از میان یک هزار و ۴۴۱ نمونه تست های ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا در فارس، نتیجه ۱۲۳ تست، مثبت بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس این آمار ادامه داد: با اضفه شدن این تعداد، آمار تعداد مبتلایان به کرونا در استان از ابتدای شیوع ویروس تا کنون به ۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسیده است.

وی با اعلام یک فوتی بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: تا کنون ۶۷ نفر در استان در پی ابتلا به کرونا جان باخته اند.

همتی در خصوص بهبودیافتگان استان اضافه کرد: تا کنون ۶۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و یک هزار و ۳۸۱ نفر با علائم محدود در قرنطینه خانگی هستند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل و اصناف در استان بازگشایی شده اند  بیان کرد: کلیه اصناف با رعایت اصول بهداشتی و نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان بازرسی، تعزیرات و نمایندگان اصناف و با نام نویسی در سامانه وزارت بهداشت و اخذ مجوز، اجازه کار در فارس را دارند.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری