امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی احمد علیرضابیگی خبر داد که میرعلی اشرف پوری‌حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی از کشور ممنوع‌الخروج شده است. همچنین طرح برخی شایعات درباره دستگیری رییس سابق بانک مرکزی نیز باعث شد تا غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران نسبت به آن واکنش نشان دهد.

به گزارش پویش خبر, امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی احمد علیرضابیگی خبر داد که میرعلی اشرف پوری‌حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی از کشور ممنوع‌الخروج شده است.

این عضو کمیسیون امورداخلی و شوراها و نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در توضیح بیشتر نسبت به این مساله گفته است که «به دنبال درخواست نمایندگان رییس دستگاه قضا و دادستان کل‌ کشور برای دسترسی به رییس سازمان خصوصی‌سازی به منظور پاسخ به سوالات و ابهامات در رابطه با روند واگذاری شرکت‌های دولتی و ارائه مدارک و مستندات متقن با دستور بازپرس رییس سازمان خصوصی‌سازی از کشور ممنوع‌الخروج شد.»

این در حالی است که فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به این خبر چنین گفته است که « از ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی سازی بی اطلاعم اما آنگونه همکارانم می‌گویند این موضوع تکذیب شده است.»

البته این حواشی صرفا محدود به رییس سازمان خصوصی‌سازی نمی‌شود. طرح برخی شایعات درباره دستگیری رییس سابق بانک مرکزی نیز باعث شد تا غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران نسبت به آن واکنش نشان دهد و بگوید:« طبق آخرین اخبار پرونده سیف به دادگاه نرفته و هنوز برای آن کیفرخواست صادر نشده است. پرونده در حال حاضر در مرحله دادسرا است.»

وی همچنین در خصوص برخی از شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری سیف هنگام خروج از کشور گفت: خبری در این خصوص به دست ما نرسیده است و این خبر صحت ندارد.

  • منبع خبر : اعتماد آنلاين