با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت، نمایشگاه تخصصی و بین المللی لوازم خانگی و نمایشگاه ایران ریتل شو ( مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته ) افتتاح شد.

به گزارش پویش خبر، این دو نمایشگاه تخصصی برای بازدیدکنندگان تخصصی با رعایت بالاترین سطح پروتکل های بهداشتی و بصورت مجازی برای عموم مردم آغاز به کار کرد.
در آیین افتتاح این دو نمایشگاه، امروزجمعه ۵ دی ماه، سعید شیرکوند «معاون امور اقتصادی و زیربنیایی معاون اول رئیس جمهور»، مهدی صادقی نیارکی «معاون امورصنایع وزارت صنعت ،معدن و تجارت»، عبدالله هندیانی«معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز»، حسن زمانی «مشاور وزیر صمت ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران» در محل دائمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور داشتند.
در این دوره از برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ۱۷۶ شرکت در حوزه تولیدات لوازم خانگی و قطعات وابسته آخرین دستاوردها و محصولات صنعت لوازم خانگی را به نمایش گذاشتند.
همچنین در دومین دوره گشایش نمایشگاه ایران ریتل شو (مراکز خرید، مجتمع های تجاری ، رویکردهای صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته ) ۴۰ شرکت پیشرو در این حوزه خدمات خود را که شامل فروشگاه های زنجیره ای ، فروشگاه های آنلاین و استارت آپ ها و تکنولوژی ساخت مراکز تجاری و خرید می باشد، در معرض بازدیدکنندگان قرار می دهند.
شایان ذکر است که بازدیدکنندگان تخصصی می توانند با داشتن کارت دعوت از تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ از این دو نمایشگاه بازدید کنند.

  • منبع خبر : شاتا