مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در راستای بازدیدهای مداوم خود برای رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی و مشکلات صنعتگران از شرکتهای تجارت اخوان فارسی و مهیا پروتئین در شهرک صنعتی خوارزمی بازدید کرد.

به گزارش پویش خبر، شرکت تجارت اخوان فارسی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اشتغال حدود ۳۳۰ نفر در هر شیفت کاری در شهرک صنعتی خوارزمی در  زمینه تولید غذای آماده فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران پس از بازدید از این واحد تولیدی، دستورات لازم در خصوص برطرف کردن مشکل سند مالکیت این واحد صنعتی را به مدیر حقوقی صادر کرد.

صابر پرنیان همچنین شرکت مهیا پروتئین را نیز مورد بازدید قرار داد.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۱۶هزار و ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۲۲ هزار و ۳۰۰مترمربع با اشتغال حدود یکهزار و یکصد نفر در هر شیفت کاری در شهرک صنعتی خوارزمی در آستانه افتتاح می باشد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در این بازدید با دغدغه ها و مشکلات این واحد صنعتی خصوصا تامین برق این واحد صنعتی  از نزدیک آشنا شد.

 پرنیان طی تماس تلفنی با استاندار تهران موضوع رو پیگیری و مقرر شد در اولین جلسه ستاد رفع موانع تولید مطرح و  مشکل این واحد صنعتی که با سرمایه‌گذاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان احداث شده است مرتفع شود.