‌مدیرعامل شهرک های صنعتی های استان تهران گفت: در صورت تصویب هیات دولت‌، بافت‌های صعنتی پردیس به شهرک صنعتی تبدیل می شود.

به گزارش پویش خبر، صابر پرنیان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در بازدید از کارخانه‌ای در  شهرستان پردیس‌ بیان کرد: این منطقه ۵بافت صنعتی دارد که این بافت های صنعتی در حال فعالیت هستند، دولت برنامه‌ای ‌در نظر دارد که ‌این ۵بافت صنعتی که حدود ۹ هزار واحد صنفی در آن وجود دارد و حدود ۷۵هزار نفر در آن مشغول کار هستند را سازماندهی کند.

او تصریح کرد کرد: در استان تهران ۴۷بافت صنعتی وجود دارد که حدودا ۲۲۵هزار نفر در این بافت‌ها مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی های استان تهران ادامه داد:‌ افرادی که در این بافت ها مشغول به کار هستند، مشکلات متعددی دارند و باید این نکته را بیان کرد که بهترین تولیدات در همین بافت در استان تهران صورت می‌گیرد و باید برای آنها کاری انجام بدهیم.

پرنیان افزود: صاحبان این بافت ها با مشکلات متعددی روبرو هستند و عمده این مشکلات در بحث های اداری موجود است‌، آنها هیچ درخواستی از مجموعه ما ندارند.

او بیان کرد: کلیه آمار مربوط به واحدها و بافت ها طبق دستور استاندار تهران‌ توسط همکاران بنده جمع‌آوری شده و به هیات دولت ارسال گردیده ‌و در کارگروه های ذیربط دولت مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم با مصوب هیات دولت به این بافت ها پروانه شهرک صعنتی اهدا کنند.

مدیرعامل شهرک های صعنتی استان تهران گفت: با تصویب هیات دولت برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه، بافت های صنعتی دیگر بدون مجوز از شهرداری می تواند پروانه بهره برداری را گرفته و تولیدات خود را به شکوفایی برسانند.

پرنیان در پایان اضافه کرد: با ایجاد شهرک صنعتی تمام کارنجات و بافت های صنعتی می توانند ‌ تولیدات خود را افزایش دهند و تولیدات خود را شناسنامه دار کنند.

  • منبع خبر : ایسنا