رييس هيات مديره و مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران از تكميل طرح‌هاي آبرساني در شهرك هاي صنعتي خوارزمي، پايتخت و فيروزكوه همزمان با گراميداشت ايام مبارك دهه فجر خبرداد.

پویش خبر- صابر پرنیان با بیان خبر بالا گفت: آبرسانی از سد ماملو به شهرک های صنعتی عباس آباد، خوارزمی و پایتخت از ۶ ماهه گذشته با شناسایی پیمانکار و همکاری آّب منطقه ای در حال انجام است.
وی ادامه داد: قرار است با اجرای این طرح تا ۸۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی در شهرک های صنعتی عباس‌آباد، خوارزمی و پایتخت افزوده شود.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ابراز امیدواری کرد با وجود پیشرفت فعلی این طرح آبرسانی بنظر می رسد تا ۲ سال آینده آماده بهره‌برداری شود.
پرنیان تصریح کرد: حفریک حلقه چاه در شهرک صنعتی خوارزمی برای تامین ۷ لیتر آب بر ثانیه در حال انجام است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: همچنین مجوز حفر یک حلقه چاه برای شهرک صنعتی خوارزمی از شرکت آب منطقه ای تهران دریافت شده است نقطه حفر این چاه آب نیز مشخص شده است با انتخاب پیمانکار و حفاری این چاه قرار است ۴۳ لیتر آب بر ثانیه برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک تامین آب شود. برآورد می شود این اقدام تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
به گفته پرنیان، یک حلقه چاه برای شهرک صنعتی پایتخت حفر شده است همچنین برق موردنیاز آن نیز تامین شده است تجهیزات چاه نصب شده است و خط انتقال آب و برق این چاه در حال انجام است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ابراز امیدواری کرد: تامین آب مورد نیاز صنایع در شهرک صنعتی پایتخت از این چاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
پرنیان یادآوری کرد:در شهرک صنعتی فیروزکوه نیز یک چاه آب حفر شده است قرار است تجهیز شود حدود ۲٫۵ لیتر بر ثانیه مجوز برداشت آب دارد اکنون در مرحله تجهیز قرار دارد و انتظار می رود تا ۲۲ بهمن به مرحله بهره‌برداری برسد.

  • منبع خبر : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران