روند ابتلاء به کرونا در اغلب استان‌های کشور نزولی شده اما همچنان در چند استان، سیر صعودی این بیماری را شاهد هستیم که می‌تواند نگران کننده باشد.

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز از اضافه شدن ۱۶۰۶ نفر به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت:در مجموع تا این لحظه ۷۷۹۹۵ مورد ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است.تا کنون ۳۱۰ هزار و ۳۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۵۲ هزار و ۲۲۹ نفر با بهبودی کامل و ترخیض شده اند، همچنین از افرادی که هم اکنون در بیمارستان حضور دارند، سه هزار ۵۹۴ نفر با وضع حاد و شدید مواجه هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ نفر جان خود را از دست دادند و در مجموع  ۴۸۶۹ نفر از بین ما رفته اند. روند ابتلاء به کرونا در اغلب استان‌های کشور نزولی شده اما همچنان در چند استان، سیر صعودی این بیماری را شاهد هستیم که می‌تواند نگران کننده باشد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: از مردم می خواهیم با پرهیز از هر تردد غیر ضروری یاری رسان کادر بهداشتی و درمانی و ستاد ملی مدیریت کرونا باشند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم به زودی به یاری الهی خبر خوش مهار کرونا را در ایران اعلام کنیم.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری