ترکیه در کاشت موی مردان در صدر کشورهایی اروپایی و سوم جهان قرار دارد.

به گزارش پویش خبر، دکتر سوهان آیهان رئیس انجمن جراحان زیبایی و ترمیم پلاستیکی ترکیه اظهار داشت: در رتبه اول اروپا و سوم دنیا در کاشت مو قرار داریم. شهروندان کشورهای عربی منطقه، خاورمیانه و شرق اروپا در صدر کشورهایی هستند که ترکیه را برای عمل جراحی کاشت مو ترجیح می‌دهند. طی سال‌های اخیر برنامه ویژه‌ای در معرفی و بازاریابی این حوزه داشتیم.

به گفته وی این توریست‌های سلامت، پس از سفر به ترکیه هم از کیفیت کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و هم هتل‌ها ابراز رضایت می‌کنند.

آیهان با اشاره به افزایش تقاضا برای کاشت مو در ترکیه آن را درمانی حساس و پیچیده خواند و گفت این جراحی تنها برای موهای از دست رفته نیست بلکه برای کسانی که مشکل موی سر ندارند اما پوستشان آسیب دیده نیز انجام می گیرد.

دکتر آیهان کیفیت و نتیجه خوب جراحی ها در ترکیه را دلیل افزایش رغبت‌ به دریافت خدمات پزشکی و جراحی زیبایی عنوان کرد، و توضیح داد: ترکیه پتانسیل بالایی در پرورش و تربیت پرسنل پزشکی و سلامتی دارد و اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود می‌توان به راحتی در بین سه کشور اول جهان در زمینه گردشگری سلامت جای گرفت.

رئیس انجمن جراحان زیبایی و ترمیم پلاستیکی ترکیه در جراحی پلاستیک و پوست نزدیک به چهار هزار پزشک متخصص دارد که اگر استفاده مناسبی از آنها شود، به ویژه بخشی از آنان که در حوزه کاشت مو تخصص دارد، به راحتی می توانند پاسخگوی تقاضای خارج از کشور باشند.


  • منبع خبر : استانبول/خدیجه شنسس/خبرگزاری آناتولی