در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است،تاکنون ۲۷ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پویش خبر با توجه به روند صعودی بیماری کرونا در کشور، تعداد مبتلایان به این بیماری در برخی استانها رو به افزایش است ،استان فارس  طی این روزها دارد با شرایط افزایش بیماران مبتلا به کرونا مقابله می کند.

عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:  ۲۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس شناسایی شده است و تعداد مبتلایان به کرونا در فارس به ۶۶۹ نفر رسید.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است،تاکنون ۲۷ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

همتی در خصوص تعداد بهبود یافتگان گفت: ۲۵۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و ۲۰۲ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

همتی از عموم مردم فارس خواست از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir دریافت کنند.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری