مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت:تولید مواد ضد عفونی نیاز کامل کشور را پاسخ داد و تولید کنندگان آمادگی لازم برای صادرات را داشته باشند.

به گزارش پویش خبر ، صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران در دیدار با تولید کنندگان استان تهران گفت: نمونه عملی جهش تولید را در زمینه تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در یکماه گذشته با افزایش ظرفیت و تغییر خطوط تولید دیدیم ، دولت برنامه مدونی برای تقدیر ملی از قهرمانان جهش تولید در پایان سال داشته باشد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران یادآور شد: زیرساخت های جهش تولید در کشور فراهم است و هیچ چیز نمی تواند جلوی آن را بگیرد ، بهبود فضای کسب و کار و حذف مقررات زاید و گاها ضد تولید و تسهیل گری امورخواست اصلی صنعتگران و تولید کنندگان کشور است.

پرنیان بیان کرد: قوای ۳ گانه و ارگان اجرایی باید برای جهش تولید قیام کنند ، بازارهای ۱۵ کشور اطراف با ظرفیت ۵۰۰ میلیون جمعیت فرصت صادرات خوبی برای کالاهای با کیفیت و ارزان کشور است.

وی اضافه کرد: مشوق‌های لازم توسط مراجع ذیربط برای جهش تولید تا پایان اردیبهشت اعلان عمومی شود و از ایده ها و راهکارها برای جهش تولید صاحب نظران و نخبگان و پیشکسوتان تولید استقبال می کنیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: انجمن های تخصصی و تشکل های صنعتی و تولیدی پیشتاز جهش تولید در کشور باشند.

پرنیان گفت: از همراهی اصحاب رسانه با تولید سپاسگذاریم ، مواد اولیه و قطعات و ماشین آلات وارداتی در همه حوزه ها احصا و برای تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان و نخبگان معرفی شود تا در قالب نهضت ساخت داخل جهش تولید اتفاق افتد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: پایان نامه ها ، پروژه های تحقیقاتی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها در راستای جهش تولید قرار گیرد ؛ منابع مالی کشور باید به شکل روان در مسیر جهش تولید هدایت شود.