به گزارش پویش خبر از ایبنا(خبرگزاری کتاب ایران)، دومین جشنواره داستان سال قزوین با هدف شناسایی و جذب داستان‌نویسان جوان، تولید آثار داستانی با محتوای مباحث فرهنگی، اجتماعی برگزار می‌شود. محورهای این جشنواره شامل سنت‌ها، آداب و رسوم، تعارفات اشخاص، غذاها، شیرینی، سوغات، خیابان‌هاست. بر اساس فراخوان منتشرشده، علاقه مندان جهت شرکت می‌توانند، سه اثر […]

به گزارش پویش خبر از ایبنا(خبرگزاری کتاب ایران)، دومین جشنواره داستان سال قزوین با هدف شناسایی و جذب داستان‌نویسان جوان، تولید آثار داستانی با محتوای مباحث فرهنگی، اجتماعی برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره شامل سنت‌ها، آداب و رسوم، تعارفات اشخاص، غذاها، شیرینی، سوغات، خیابان‌هاست.

بر اساس فراخوان منتشرشده، علاقه مندان جهت شرکت می‌توانند، سه اثر با محوریت هر یک از موضوعات جشنواره ارائه کنند. آثار می‌بایست در قالب نرافزار word با فونت نازنین ۱۴ ارائه شود و صرفاً آثاری که به صورت مکتوب منتشر نشده‌اند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مطابق همین خبر، مراسم اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ماه ۹۸ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و طی آن به برگزیده اول ۱۲ ریال، برگزیده دوم ۱۰ ریال، منتخب سوم ۸ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین هفت اثر نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب خواهند شد.

مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه۹۷ تعیین شده است و علاقه مندان می‌توانند آثارشان را به آدرس الکترونیکی Dastan.qazvin96@gmail.com ارسال کنند.

  • منبع خبر : ايبنا