تمام سخرانی ها وکنفراس ها دانشگاه کمبریج به صورت آنلاین برگزار میشود و ممکن است تنها حضور گروهای آموزشی کوچکتر امکان پذیر باشد

به گزارش سرویس  بین الملل پویش خبر،دانشگاه کمبریج انگلیس اعلام کرد:تمامی کلاس ها و سخرانی ها در سال تحطیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت انلاین برگزار می شود.

این دانشگاه تایید کرد است که تمامی سخنرانی ها به صورت آنلاین برگزار می شودو تمام نکات به صورت اینترنتی منتقل میگردد.

این موسسه اظهار کرد:برگزاری سخنرانی ها و کلاس ها تا تابستان ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت اما این احتمال وجود دارد که گروه های آموزشی که نسبتا کوچکتر که از دانش آموزان کمتری برخورد دار میباشد،نسبت به وضعیت شیوع ویروس کرونا و رعایت تمام نکات بهداشتی بتواند به صورت حضوری در کلاس ها حاضر شوند. 

سخنگوی دانشگاه کمبریج بیان داشت:دانشگاه نسبت به توصیه ها و آخرین اطلاعات راجب شیوع ویروس کرونا مطلع است و سازگاری دارد.

وی گفت:با توجه به نامعلوم بودن اتمام این ویروس،بر همین اساس تا اتمام این ویروس نیاز به رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی دانشگاه است،تصمیم گرفت که هیچ سخرانی به صورت حضوری در طول سال برگزار نشود.

وی ادامه داد:تمام سخرانی ها وکنفراس ها دانشگاه کمبریج به صورت آنلاین برگزار میشود و ممکن است تنها حضور گروهای آموزشی کوچکتر امکان پذیر باشد واین تصمیم تا زمانی که نیاز به الزامات رعایت شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی ادامه خواهد داشت و این تصمیم نسبت به شرایط کنونی برنامه ریزی و طراحی شد است.

این در حالی است که سازمان آموزش عالی از دانشگاه خواسته بود که هیج گونه وعده های به دانشجویان ندهند و همه چیز در ترم پاییز مشخص میگردد.

همچنین گفتنی است دانشگاه کمبریج نخستین دانشگاهی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری کرده است .

  • نویسنده : امير فرجام