مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید برای استمرار رخدادهای مهم و بزرگ اقتصادی انجام شود، گفت: دبیرخانه دائمی کیش اینوکس در جزیره کیش تاسیس می‌شود.

به گزارش پویش خبر، غلامحسین مظفری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس اظهار کرد: امسال نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار بود به طوری که این تفاوت درآئین گشایش و مراسم‌های مرتبط با آغاز نمایشگاه و همچنین نشست‌های تخصصی پر بار و با کیفیت آن ملموس بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم برگزای ۳۵۰ ملاقات تجاری و بیش از ۳۵ نشست تخصصی در این رخداد مهم اقتصادی، دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد تا به اهداف مهم تعیین شده دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امروز کشور با تحمیل تحریم‌ها در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، افزود: توجه به توان و ظرفیت داخلی، راهکار مناسب برای گذر از دوره تحریم‌ها را در اختیار داریم از این رو برگزاری رویدادهایی مانند کیش اینوکس می‌تواند راه برون‌رفت از این شرایط خاص را فراهم کند.

مظفری در ادامه افزود: ظرفیت‌ها و فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در کیش برای میهمانان خارجی و سفرای کشورهای حاضر در نمایشگاه اینوکس، بسیار جالب و تامل برانگیز بود و تعدد سرمایه‌گذاری از سوی نمایندگان­ کشور­های خارجی در کیش، مهر تاییدی بر ظرفیت‌های بالای کشور در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید برای استمرار اینگونه رخدادهای مهم و بزرگ اقتصادی انجام شود، گفت: در راستای برگزاری مستمر چنین رویداد هایی، مقرر شد تا دبیرخانه دائمی کیش اینوکس را در جزیره کیش تاسیس کنیم.

منبع: ایمنا