رحیمی با اشاره به پرداخت هزینه مترو شیراز توسط دولت، گفت: باید ظرفیت نمایندگان مجلس جدید برای خدمت رسانی به مردم فارس و شیراز مصرف شود.

به گزارش پویش خبر، عنایت الله رحیمی امروز ۸ خرداد ۹۹ در مراسم پایان حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز، با اشاره به شرایط دولت درتحریم ها علیه کشور گفت: یک متر کار در این شرایط سخت با ۱۰ متر کار در زمان رونق و آبادانی ، برابری می کند.

استاندار فارس ادامه داد: کلنگ زنی خط یک مترو را در سال ۷۹ در دولت اصلاحات انجام دادیم و با افتتاح ایستگاه وکیل الرعایا خط یک با ۲۴ و نیم کلیومتر بعد از ۲۰ سال به بهره برداری کامل می رسد و خط ۲ را هم برای توازن اجتماعی و اقتصادی به بهره برداری خواهیم رساند و با این کار جمعیتی که در جنوب شهر زندگی می کنند هم استفاده مطلوبی از حمل و نقل عمومی شهر خواهند داشت.

وی در راستای مراسم افزود: خوشحالم در این پروژه از ابتدا تاکنون به هر نحوی حضور داشتم و با تمام قوا حامی اجرای پروژه هستیم تا هرچه سریعتر این امور به نتیجه برسد.

رحیمی با اشاره به آغار کار مجلس بیان کرد: دیروز شاهد اولین روز کاری مجلس شورای اسلامی جدید بودیم و می توان از ظرفیت این عزیزان برای خدمت رسانی به مردم شیراز و استان  فارس استفاده کرد تلاش بر این بوده و هست که آرامش را بر استان حاکم کنیم و سعی کردیم زمان با دعواهای مختلف تلف نشود و سعی شده که زمان برای خدمت به مردم استان مصرف شود.

استاندار فارس  اضافه کرد : کمتر از خدمات دولت گفته شده است ، دولت در این زمان تنگنای اقتصادی ۵۰ درصد هزینه ساخت مترو را تامین کرده است و می کند.

وی در پایان عنوان کرد:  گذشتگان کارهای خوبی را انجام داده اند و حاضرین هم کارهای خوبتری انجام می دهند و ریل گذاری باید انجام شود  برای فعالیت های بیشتر آیندگان، هرچه جلوتر می رویم به خاطر پیشرفت های  تکنولوژی و انباشت تجربه ها در این مسیر ، باید خدمات رسانی قوی تر شود.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری