روز ملی صنعت و معدن را به فعالین اقتصادی، صنعتگران، مهندسان، کارگران پرتلاش و زحمتکش بخش صنعت و معدن استان فارس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به گزارش پویش خبر، مهندس “حمید رضا ایزدی” ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در پیامی دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به همکاران، جامعه بزرگ صنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان و کارگران زحمتکش تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
به نام خدا
روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی، معدنی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با همکاری و همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی؛ و با تکیه بر توان ملی و تولیدات داخلی صادرات محور, زمینه بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های رشد ، توسعه و نقش کلیدی این دو بخش را به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه یاد آور شویم .

روز ملی «صنعت و معدن» تداعی‌گر لحظه لحظه تلاش‌ها و زحمات سنگربانان صنعت و معدن کشور است که در
اوج تهدیدها، تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجه همت خویش قرار داده‌اند و با عشق و اقتدار، به عنوان پیشگامان توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می کنند.

با عنایت به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سال «جهش تولید» و با توجه به سیاست گذاری‌های کلان ابلاغی سرپرست محترم وزارت صنعت ،معدن و تجارت در برنامه جهش تولید، توسعه صادرات و تکمیل طرح های تولیدی، ان‌شاءالله با بهره‌گیری از توان داخلی و شکوفایی صنعت، به‌ویژه استعدادهای معدنی استان بتوانیم با نگاه اندیشمندانه و علمی و تعامل و هم‌فکری بخش تولید و دستگاه های متولی، با شتاب بیشتر به سمت اعتلای اقتصادی و اشتغال پایدار استان و کشور گام برداریم.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی تلاشگران نهضت ساخت داخل،
دهم تیرماه؛ روز «ملی صنعت و معدن» را به فعالین اقتصادی، صنعتگران، مهندسان، کارگران پرتلاش و زحمتکش بخش صنعت و معدن کشور بویژه صنعتگران و معدنکاران شریف استان فارس هم‌چنین؛ همکاران پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نمایم و برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار، آرزوی کام‌روایی و توفیق روزافزون طلب نمایم.
«حمید رضا ایزدی» رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس