با شناسایی ۸۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، روند صعودی ابتلا به کرونا در استان ادامه دارد،تا کنون ۱۰۲ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس در فارس جان باخته اند.

به گزارش پویش خبر، عبدالرسول همتی، امروز چهارشنبه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان روند صعودی ابتلا در استان فارس گفت: با شناسایی ۸۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به پنج هزار و ۱۷۹ نفر افزایش یافت.

همتی ادامه داد: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد مربوط به شیراز است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در فارس در خصوص جانباختگان براثر این بیماری نیز، بیان کرد: تا کنون ۱۰۲ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس در فارس جان باخته اند و در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی در استان گزارش نشده است.

وی در خصوص تعداد بیماران مبتلا در شهر شیراز اضافه کرد: از میان مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدا تا کنون در فارس، چهار هزار و ۲۹۷ نفر از بیماران بستری شده و افراد ایزوله خانگی بهبود یافته اند.

همتی به هم استانی ها تاکید کرد: رعایت نکات بهاشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار ضروری  است، لازم است تا شهروندان با رعایت اصول بهداشتی لازم و پرهیز از تردد غیر ضروری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارکت موثر با ستاد مقابله با کرونا در استان داشته باشند.

روند روزانه و افزایش ابتلا به کرونا در استان فارس ادامه دارد و خوشبختانه تعداد جانباختگان در استان کاهش پیدا کرده، اما ادامه فعالیت ها و تردد در شهرها سبب شده تا روند ابتلا همچنان ادامه داشته باشد.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری