انتشارات فراهنر در تداوم فعالیت‌های خود، این بار در حوزه روانشناسی و موفقیت، سری چهارگانه کتاب های مارتین میدوز نویسنده معروف وال استریت ژورنال را منتشر کرد .

به گزارش پویش خبر به نقل از واحد اطلاع رسانی و ارتباطات فراهنر، این سری چهارگانه در حوزه خودیاری و خودپروری تحت عنوان مجموعه آموزشی و پژوهشی فوتاب و با ترجمه محمد ابراهیمی در انتشارات فراهنر منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است است.

خودکارآمدی به عنوان پروژه اصلی کارگاه روانشناسی خلاقیت و موفقیت در مجموعه آموزشی و پژوهشی فوتاب است. آثار مارتین میدوز؛ نویسنده برتر وال‌استریت‌ژورنال بهترین دستمایه علمی، آموزشی و روانشناسی برای تقویت باورها و اعتماد به نفس در جویندگان موفقیت است که بی تردید مطالعه گام به گام این آثار زیر نظر تیم تخصصی فوتاب در مجموعه فراهنر می تواند پروژه موفقیت تان را بهینه نمایند.

این چهار کتاب شامل برنامه انضباط فردی روزانه (بهره مندی از عادت ها و تمرینات روزانه در جهت ایجاد انضباط فردی و دستیابی به اهداف)، اعتماد به نفس (چگونه بر باورهای محدود خود غلبه کنیم و به اهدافمان برسیم)، چگونه انضباط فردی ایجاد کنم (مقاومت در برابر وسوسه ها و رسیدن به اهداف بلند مدت) و همچنین تسلیم نشو(چگونه می توانم ادامه دهم وقتی که باید تسلیم شوند) می باشند.

مارتین میدوز، نویسنده‌ای است که زندگی خود را وقف رشد شخصی کرده است. او دائماً با ایجاد تغییرات اساسی در زندگی خود، خود را بازتولید کرده است.
در طول سال‌ها، او به طور منظم بیش از ۴۰ ساعت روزه گرفته است و دو زبان خارجی را فراگرفته است. در طی ۱۲ هفته بیش از ۱۳ کیلوگرم وزن کم کرده و چندین کسب‌وکار در صنایع مختلف را راه‌اندازی کرده است. به مدت چندین ماه در یک جزیره گرمسیری کوچک در یک کشور خارجی زندگی کرد و یک داستان ۴۰۰ صفحه‌ای را در یک ماه نوشت. او دوست دارد مرزهای خود را آزمایش کند تا دریابد که منطقه راحتی‌اش تا کجا پیش می‌رود.
یافته‌های او (هم بر اساس تجربۀ شخصی و هم مطالعات علمی) به او کمک کرده تا زندگی‌اش خود را بهبود دهد. اگر به تغییر شرایط و حذف محدودیت‌های خود، علاقه دارید می‌خواهید نسخۀ بهتری از خودتان را ایجاد کنید، قطعاً کارهای مارتین میدوز را دوست خواهید داشت. برای سفارش این کتاب ها می توانید به دیجی کتاب فراهنر مراجعه نمایید.