شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، در روزهای 14 الی 17 دی ماه با موضوع بازآفرینی اکو سیستم منابع انسانی و سخنرانی‌های صاحب نظران برجسته داخلی و بین‌المللی، برگزار می شود.

به گزارش پویش خبر، شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با موضوع بازآفرینی اکو سیستم منابع انسانی بصورت وب کنفرانس در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.
“چالش ها و راهبردهای منابع انسانی ایران درسده نو” ، “تجارب منابع انسانی سازمان های ایرانی در مواجه با بحران ویروس کرونا با تاکید بر بخش بهداشت و درمان” ، “تکنولوژی های منابع انسانی و بسترهای فرهنگی و زیرساخت های دورکاری و کار در منزل” ، “مدیریت تجربه کارکنان” و ” یادگیری الکترونیک ” از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.
از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به “مسئولیت اجتماعی مدیران منابع انسانی با تاکید بر توسعه سرمایه اجتماعی”، “حمایت و مراقبت از کارکنان (سلامت، مدیریت ترس و استرس و …) دوران بحران و پسا کرونا” ، “نقش اخلاق حرفه ای در تاب آوری کسب و کارها” ، “بازآفرینی نقش ها و فرآیندهای منابع انسانی در سازمان ها” و “رهبری امیدبخش ، حکمرانی خوب منابع انسانی و بازآفرینی ارزش ها و معنویت” اشاره کرد.
گفتنی است این کنفرانس توسط سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می‌شود.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی www.HRDConf.ir مراجعه فرمایند.
منابع انسانی