۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به شمار بیماران کرونا در استان افزوده شد،۲۱۲۵ نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند که وضعیت سلامت آنها به صورت منظم، پیگیری می شود.

به گزارش پویش خبر، عبدالرسول همتی امروز۱۱ اردیبهشت ۹۹ در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمار جدیدی از شمار بیماران کرونا دراستان فارس را اعلام کرد: طی۲۴ ساعت گذشته و بررسی نمونه های آزمایشگاهی گرفته شده در آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در سراسر استان، نتیجه تست کرونای ۵۱ نفردیگر مثبت اعلام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد:  با افزوده شدن این موارد مثبت به آمار کرونا در فارس ، مجموع مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع  تا امروز به ۳۵۹۸ نفر رسید.

وی در خصوص آمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در فارس اضافه کرد: آمار فوتی های ناشی از کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس، یک نفر بوده است که شمار فوتی های استان در اثر کرونا را  به ۸۶ نفر می رساند.

همتی  آمار موارد بهبود یافته و قرنطینه خانگی در استان را بیان کرد: تا کنون ۸۳۲ مورد بهبود یافته و ۲۱۲۵ نفر از مبتلایان نیز در قرنطینه خانگی هستند که وضعیت سلامت آنها به صورت منظم، پیگیری می شود.

روند افزایش شمار بیماران کرونا  در استان همچنان ادامه دارد و این در صورتی است که بسیاری از مشاغل کار خود را آغاز کرده اند و تردد و رفت و آمد در استان فارس به شکل روزهای قبل از کرونا بازگشته است و این شرایط در حالی است که چند پیش شهردار شیراز با آغاز به کار حمل و نقل عمومی مخالفت کرده و شرایط استان فارس به دلیل شبوع کرونا را قرمز اعلام کرده بود، و قبل از آن رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طور رسمی روند شیوع بیماری کرونا در فارس را صعودی اعلام کرد و وضعیت را در استان فارس به صورت قرمز بیان کرد.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

 

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری