۹۸۳ نفر به بیماران کرونا در کشور اضافه شد،۲۹۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور امروز آخرین آمار مربوط به بیماران کرونا را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سنخگوی ستاد مقابل با کرونا ادامه داد:  با مثبت شدن آزمایش این تعداد از هموطنان، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۴۶۴۰ نفر رسید.

وی اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان بر اثر بیماری کرونا به ۶۰۲۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره تعداد بهبودیافتگان تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۵۱۰۳ نفر از بیماران کرونا ، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با اشاره به روند بهبودی بیمارن گفت:۲۹۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور در خصوص تعداد غربالگری و آزمایش کرونا در کشورتا امروز گفت: تا کنون ۴۶۳ هزار و ۲۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان روز جهانی کارگر را به همه کارگران بویژه کارکنان بخش‌های مختلف مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی تبریک اعلام کرد وی همچنین روز معلم را هم پیشاپیش خدمت همه استادان و معلمان تبریک گفت.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی و رعایت دقیق فاصله گذاری فیزیکی گفت: امیدواریم مردم با رعایت این نکات روزهای خوب و شادی داشته باشند.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری