مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با تاكيد بر اينكه صنعت لوکوموتیواقتصاد کشور است گفت: جریان زندگی در شهرک‌های صنعتی برقرار است.


پویش خبر- جلسه مشترک صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فراکسیون ولایی برگزار شد.
پرنیان در این جلسه با اشاره به آغاز تحرک و پویایی در شهرک‌های صنعتی استان تهران، اظهار کرد: در اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید نگاه جهادی داشت و با رویکرد پشت میز نشینی نمیتوان صنعت و تولید را اداره کرد.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: صنعت لوکوموتیو اقتصاد کشور است و استان تهران نیز در بخش صنعت کشور به مثابه پیشانی صنعت و توسعه بشمار می رود. بنابراین هیچ بن‌بستی برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی نباید وجود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۲۷ استان ادامه داد: شهرک صنعتی قرچک زنده‌ترین شهرک صنعتی کشور است و سال آینده نیز شاهد شکوفایی اشتغال در این شهرک خواهیم بود.
پرنیان تاکید کرد: میز کار ما در داخل واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود. فضای امید و فضای رونق کسب و کار بیشتر از گذشته خواهد بود.
حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در ادامه این جلسه اظهار کرد: تلاش بر آن است تا ظرفیت‌های موجود در شهرستان در راستای رفع مشکلات تولید و رونق فضای کسب و کار استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌های مختلف با فعالان صنعتی و تولیدی، ادامه داد: در شهرستان ورامین ظرفیت‌های مناسبی برای رونق تولید وجود دارد.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فراکسیون ولایی در این جلسه اظهار کرد: اداره شرکت شهرک‌ها رمز و رموزی دارد که مدیر آن باید کاربلد باشد و صابر پرنیان مدیر با تجربه ای است که مدیریت استان‌های بزرگ و صنعتی را بر عهده داشته است.
نقوی با اشاره به اینکه در شهرستان ورامین و پیشوا ۶ شهرک صنعتی وجود دارد تاکید کرد: در ایجاد این شهرک‌ها هدف توسعه و رونق صنعت و تولید بوده است.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی مانند رفع مشکلات تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، تعیین تکلیف معارضان اراضی منابع ملی، تامین برق و گاز مناسب و غیره مطرح شد که راهکارهای لازم و دستور مقتضی در این موارد ارایه شد.

  • منبع خبر : روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تهران