دومین دوره از «مسابقات دارت ایمیدرو و شرکت‌های تابعه» با میزبانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و با حضور حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس به کار خود پایان داد.

به گزارش پویش خبر، مس سرچشمه در مسابقات دارت ایمیدرو و شرکت‌های تابعه مقام نخست تیمی را کسب کرد.

دومین دوره از «مسابقات دارت ایمیدرو و شرکت‌های تابعه» با میزبانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران  و با حضور حیدر ضیغمی «مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس»، محسن آذر مهر «رئیس کارگروه ورزش ایمیدرو»، محمدرضا شایگان‌فر «رئیس تربیت‌بدنی کارکنان مس سرچشمه»، حسین عرب «دبیر کارگروه ورزش ایمیدرو» و علی پور امینی «سرپرست ورزش مس شهربابک» در سالن شهدای کارگران تأمین اجتماعی یزد به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات، تیم مجتمع مس سرچشمه متشکل از سه تیم بانوان و آقایان با سرمربیگری ابوالفضل دهقان پور و مربی‌گری صفا طباطبایی و معظمه پاریزی و سرپرستی ابوالفضل زارع و صادق نواده جعفری،  موفق به کسب مقام اول و سوم تیمی در این دوره از مسابقات شد.

همچنین در این دوره از مسابقات، تیم مجتمع مس سرچشمه موفق به کسب مقام اول انفرادی بانوان توسط لیلا اسماعیلی،  مقام سوم انفرادی بانوان توسط کبری بخشی‌زاده، مقام دوم انفرادی آقایان توسط حمید شرفی، مقام سوم انفرادی توسط اسماعیل صادقی شد.

شرکت صنایع مس ایران همواره به موضوع ورزش چه در سطح حرفه ای با حمایت از تیم های ورزشی و چه ورزش کارکنان و کارگران مجموعه اهتمام ویژه ای دارد و در این حوزه برنامه ریزی ها و اقدامات ویژه ای انجام داده است.

برگزاری مسابقات ورزشی در رده های مختلف و در رشته های گوناگون در طول سال خود گواهی بر نگاه جدی مسئولان صنعت مس به امر ورزش است که این مسابقات نیز در همین راستا برگزار شد و استقبال خوبی را به همراه داشت.