۲ هزار و ۳۴۶ مورد جدید به مجموع مبتلایان به کووید19 در کشور اضافه شد.تاکنون ۷ هزار و ۱۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور، امروز چهارشنبه در ارتباط تصویری  تازه‌ ترین آمار مربوط به مجموع مبتلایان به کووید۱۹  در کشور را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته  ۲ هزار و ۳۴۶ مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده اند .

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: بر همین اساس، آمار تعداد مبتلایان به ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص آمار فوتی ها در طی ۲۴ ساعت گذشته و مجموع جانباختگان تا امروز گفت: موارد جدید فوتی را ۶۴ مورد تاکنون ۷ هزار و ۱۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور، جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص بهبودیافتگان کشور از زمان آغاز شیوع کرونا تا امروز گفت:  از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور، تا کنون ۹۸ هزار و ۸۰۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

جهانپور در مورد بیمارانی که در بیمارستانهای مخصوصا بیماران کرونا در شرایط وخیمی هستند ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۷۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی در خصوص غربالگری و آزمایشات کرونا افزود: تاکنون ۷۳۱ هزار و ۲۱۳ مورد تست تشخیصی کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره شرایط مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

حتما پیشنهاد می شود آمار روزانه کرونا و اطلاعیه های کرونا را دنبال کنید تا از آخرین خبر ها و اتفاقات مطلع گردید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری