مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران در ابلاغی از مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی خواست تا با جدیت مراقبت کنند تا سوله های خالی تبدیل به محل احتکار مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط دلالان و سودجویان نشود.

به گزارش پویش خبر، صابر پرنیان طی بخشنامه ای به مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی استان و عوامل حراست و انتظامات شهرک ها تاکید کرد به صورت جد و شبانه روزی مراقبت کنند تا در این شرایط خاص کشور ،سوله های خالی در شهرک ها،مورد سوء استفاده دلالان قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: در شهرک ها و نواحی صنعتی تردد خودروهای باری و کامیون ها به راحتی انجام می گیرد و شاید مورد ظن قرار نگیرد لذا باید  مراقب باشیم  تا این مکانها محل سو استفاده دلالان و اخلال گران اقتصادی قرار نگیرد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران تصریح کرد: ما در کنار مردم هستیم،علاوه براینکه ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی به شدت در حال افزایش است و تولید کنندگان نیز در کنار مردم هستند و از مردم در این شرایط خاص و مهم  تا شکست کامل کرونا حمایت می کنند.

پرنیان با بیان اینکه تولیدات مواد ضد عفونی کننده و ماسک با نظارت وزارت صمت و توسط وزارت بهداشت توزیع می گردد، گفت: وضعیت تولید و مشکلات واحدهای صنعتی رصد می شود تا افزایش تولید با مشکل روبرو نشود و مجوزها به صورت روزانه صادر می شود.

وی ادامه داد مجوز خطوط واحدهای تولیدی تبدیل به مواد ضدعفونی کننده و مایحتاج بهداشتی ضروری مردم می شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران در پایان گفت: در کنار این اقدامات رصد میکنیم دست اخلال گران ،مفسدین و سو استفاده کنندگان در این شرایط خاص کوتاه شده و اجازه ندهیم از این شرایط استفاده کنند.