مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: مشوق های درنظر گرفته شده برای کسب و کارهای خرد و کوچک علی رغم در نظرگرفتن محدودیت های دولت، نا کافی است.

به گزارش پویش خبر، صابر پرنیان در گفت و گوی اینترنتی با شبکه اقتصادی ایران کالا به بررسی اقتصاد و بحران کرونا پرداخت و بیان کرد: شرایط کنونی، وضعیتی است که هم اقتصاد بدون نفت را تجربه می کنیم و هم تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی مالی قرار داریم.

وی ادامه داد: رصدهای ما از فضای فعالیت های اقتصادی نشان می دهد ما کمترین کمبود را در تامین مایحتاج مردم داشتیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران افزود: برنامه های خوبی در سال گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاد، در راستای نهضت ساخت داخل و برای اولین بار نمایشگاه های عرضه محور را به نمایشگاه های تقاضا محور تغییر دادیم و حرکت ملی در راستای رونق تولید ایجاد شد.

پرنیان گفت:  اگر کرونا شکل نمی گرفت جا داشت جشن رونق تولید و افزایش اشتغال را در کشور بگیریم البته به پویایی اقتصاد و جهش تولید خوش بین هستیم.

وی همچنین تأکید کرد: اقتصاد ما علی رغم همه ی تهدیدات یک اقتصاد مقاوم و پویا است.

گفتنی است دراین برنامه تلویزیونی، حمیدرضا فولادگر «رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس» ، صابر پرنیان «مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران» و حسین راغفر «اقتصاد دان و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س)» درگفت و گوی اینترنتی با شبکه اقتصادی ایران کالا به بررسی اقتصاد و بحران کرونا پرداختند.