در آیین معارفه از خدمات و زحمات محمدکاظم رحمانی، تقدیر شد و محمدکریم توفیق‌ زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

به گزارش پویش خبر، آیین تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به دلیل گسترش بیماری کرونا، با حضور محمدرضا زارعی، مدیرگروه اداری و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار گردید.

در این آیین از خدمات و زحمات محمدکاظم رحمانی، تقدیر شد و محمدکریم توفیق‌زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

صابر سهرابی، در حکم زیر به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا معرفی شد:

در این حکم آمده است:

»به موجب این حکم و با استمداد از الطاف بیکران خداوند و آن چه که نام جنابعالی را برای انجام رسالت و مسئولیتی سنگین فرا روی چشم و ذهن قرار داده است، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا تعیین و منصوب می‌گردید.

امید داریم در پرتو عنایت خداوند متعال و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست شهرستان، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی موفق و مؤید باشید.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین در پیامی با تقدیر از محمدکاظم رحمانی، بیان داشت: فرهنگ و هنر فسا، در این ۱۲ سال، گام‌های خود را بر پله‌ها رشد و پیشرفت، استوار و با شتاب بیشتری بر می‌داشت.

صابر سهرابی افزود: رحمانی، خود از چهره‌های شاخص فرهنگی و ارزشی فسا به شمار می‌آید که امید داریم در آینده نیز بتوانیم از دیدگاه‌ها و ایده‌های او در زمینه فرهنگی و هنری بهره گیریم.

گفتنی است به دلیل قرمز بودن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان فسا و مساعد نبودن شرایط این شهرستان برای برگزاری آیین تودیع و معارفه، این آیین در زمان مناسب انجام خواهد شد.

محمدکاظم رحمانی، پس از ۱۲ سال، مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا و مسئول گروه شهرستان‌های شرق فارس این اداره کل، جای خود را به محمدکریم توفیق‌زاده داد.

محمدکریم توفیق‌زاده، پیش از این افزون بر ۲۷ سال کارمندی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا، به عنوان هنرمند پرکار و ارزشی این شهرستان نیز شناخته شده است.

  • نویسنده : محمدمهدی اسدزاده