نخستین شماره ماهنامه «سرگذشت» با پرونده ویژه‌ای در خصوص توسعه بندر چابهار و نگاهی به موقعیت استراتژیک این بندر به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی صادق دوپیکر و سردبیری روشنا جهانگیرفام منتشر شد.

به گزارش پویش خبر، در پرونده ویژه شماره اول این ماهنامه، ایرج حسن پور«مشاور قائم مقام امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای توسعه چابهار» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ماهنامه «فاطمه رحیمی» در خصوص برنامه‌های توسعه ای در بندر چابهار، ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی توسعه این بندر صحبت کرده است.

نگاهی به موقعیت استراتژیک بندر چابهار، قابلیت‌های سرمایه گذاری در سواحل مکران و منطقه چابهار و گردشگری فرصتی برای توسعه چابهار از دیگر مطالب مهم این شماره از ماهنامه است.

همچنین یادداشتی از افروز بهرامی«رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران» در خصوص حمایت‌های این صندوق از صادرکنندگان در بندر چابهار و نگاهی به طرح جلب مشارکت و افزایش توانمندی اجتماعات محلی در توسعه سواحل مکران در شماره اول این ماهنامه منتشر شده است.

در صفحات فرهنگ و هنر ماهنامه «سرگذشت» از محمد بهمن بیگی و علی اشرف درویشیان یاد شده است و مطالبی در خصوص جوانگرایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان برتر در این شماره آمده است.

صفحه آرا و گرافیست شماره اول ماهنامه «سرگذشت»، سید رضا صادقی زاده بوده و کار چاپ آن در چاپخانه گل آذین تهران انجام شده است.

برای دریافت نسخه اینترنتی کم حجم این ماهنامه اینجا کلیک کنید.

+صفحه اول: