معاون امور صنایع وزارت صمت تصریح کرد که نهضت ساخت داخل بدون هر گونه وقفه ادامه خواهد یافت و تعطیلی هیچ واحد تولیدی قابل توجیه نخواهد بود.

به گزارش پویش خبر، فرشاد مقیمی در بازدید از پتروشیمی تبریز بیان کرد: وزارت صمت آماده هرگونه همکاری و همراهی با تولید کنندگان برای بالا بردن توان تولید و صادرات کشور می باشد.

او همچنین خدمت به تولید کنندگان را وظیفه اصلی خود دانست و افزود: در هر گوشه از کشورمان نیاز به مساعدت باشد در هیچ خدمتی دریغ نخواهیم ورزید.

معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت داخلی سازی، گفت: نهضت ساخت تولید داخل جز وظایف اصلی برنامه های سال ۹۸ وزارت صمت است و این نهضت بدون هر گونه وقفه ادامه خواهد یافت و تعطیلی هیچ واحد تولیدی قابل توجیه نخواهد بود.

گفتنی است، فرشاد مقیمی «معاون وزیر صمت در امور صنایع» و هیات همراه از پتروشیمی تبریز بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد قرار گرفتند. در این بازدید مدیران این واحد به ارایه برنامه های توسعه ای شرکت پرداختند.

همچنین معاون امور صنایع وزارت صمت و هیات همراه به منظور ارزیابی از نحوه فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بیلوردی شهرستان هریس اذربایجانشرقی از چندین واحد تولیدی بازدید به عمل آوردند.

مقیمی در این بازدید نیز تصریح کرد: در هر کجای ایران اسلامی به ویژه در مناطق محروم خدمت رسانی و حل مشکلات مردم جزو رسالت وزارت صمت می باشد و درهای اتاق های وزارت به روی مردم عزیز در هر زمان لازم باز است.

  • منبع خبر : شاتا