مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از فردا در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش پویش خبر ،محمدابراهیم لاریجانی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های گردشگری مبنی بر توزیع سفر در کشور و حمایت از استان‌های پرظرفیت ولی کمترشناخته شده، این بار در تهران هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، در دو بخش جداگانه از تاریخ ۳ تا ۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گفته او بخش نخست این هفته فرهنگی، از تاریخ ۳ تا ۶ شهریورماه از ساعت ۳۰/۱۸ تا ۳۰/۲۱ هر روز در محل خانه هنرمندان و بخش دوم آن از تاریخ ۶ تا ۸ شهریورماه در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی توچال از ساعت ۱۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

لاریجانی یادآور شد: این هفته فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد انگیزه سفر گردشگران به این منطقه برگزار می‌شود. اجرای موسیقی و مراسم‌های آیینی، ارائه بسته‌های تبلیغات گردشگری و عرضه صنایع دستی بخش اصلی برنامه‌های هفته‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: همزمان با این رویداد جلسه‌ای با آژانس‌داران و تورگردانان تهرانی که در حوزه تورهای داخلی فعالیت می‌کنند برای معرفی استان و بررسی چگونگی تعریف تور و ایجاد موج سفر به استان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد.

  • منبع خبر : روابط‌ عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی