استاندار فارس :با پرداخت 500 میلیون تومان سرمایه در گردش به این واحد تولیدی، میزان تولید از 30 هزار عدد ماسک به 90 هزار عدد در روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش پویش خبر عنایت الله رحیمی استاندار فارس در بازدید از یک واحد تولیدی در شیراز در جمع خبرنگران گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور تقاضای ماسک ، دستکش، ژل و مواد ضد عفونی افزایش پیدا کرده و به همین دلیل بحث افزایش تولید در دستور کار قرار گرفته است و با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه در گردش به این واحد تولیدی، میزان تولید از ۳۰ هزار عدد ماسک به ۹۰ هزار عدد در روز افزایش خواهد یافت.

رحیمی اضافه کرد:این واحده تولیدی روزانه ۲۵۰ هزار عدد پدالکلی تولید میکند که میتواند پاسخگوی استان و بعضا کشور کمک کند، و می توانیم در افزایش تولید از این واحد حمایت کنیم. و با توجه به نظارت بیشتر و جدی تر دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان صنعت و معدن و تجارت بر توزیع و عرضه این اقلام بهداشتی که با شیوع ویروس کرونا تقاضای آنها افزایش یافته است بحث افزایش تولید با تغییر در خطوط تولید در دستور کار قرار گرفت.

استاندار فارس در پایان اشاره کرد: شهروندان با توجه به شرایط فعلی کشور به میزان شخصی خود اقلامی مانند دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی و مواد شوینده را تهیه کنند و به هیچ عنوان به دنبال ذخیره کردن این اقلام نباشند و در این صورت است که این تولیدات پاسخ گوی جامعه خواهد بود.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری