یک هزار و ۵۴ نفر از افرادی که به کرونا مبتلا شدن به خاطر کم بودن علائم در خانه قرنطینه شده اند،و همچنین تاکنون ۵۵۱ نفر هم از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش پویش خبر ، عبدالرسول همتی،امروز در خصوص آمار مربوط به کرونادرفارس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ نفر به تعداد مبتلایان کرونا در فارس اضافه شد، بر این اساس تعداد کل مبتلایان به ۲ هزار و ۲۲۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته پنج نفر به فوتی های کرونا در فارس اضافه می شود و تاکنونن در مجموع ۶۱ نفر از فارس در برابر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

همتی افزود: یک هزار و ۵۴ نفر از افرادی که به کرونا مبتلا شدن به خاطر کم بودن علائم در خانه قرنطینه شده اند،و همچنین تاکنون ۵۵۱ نفر هم از بیمارستان مرخص شده اند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: صنایع، مشاغل و اصناف باید قبل از بازکردن مشاغل خود اطلاعات ملک خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کرده چرا که بازگشایی مشاغل به ثبت نام در این سامانه و دریافت بازگشایی مجوز از ستاد مقابله با کرونا نیاز دارد.مردم باید به لزوم در خانه ماندن فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند.

شما می توانید با مشاهده آمار روزانه کرونا  روند پیشرفت این ویروس را مشاهده کنید. همچنین حتما اطلاعیه های کرونا را به صورت روزانه چک کنید تا از اطلاعیه های جدید مطلع شوید.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری