از حمایت و پشتیبانی سازمان صمت استان فارس در توزیعِ ارزاق تعاونی بین هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و اطلاع رسانی و فراهم نمودن زمینه حضور اصناف قدردانی نماییم.

به گزارش پویش خبر، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس به اتفاق رضا محمدی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شیراز و اعضاء شورا و تشکل‌های دینی ضمن دیدار با رییس سازمان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس با اعطای لوح سپاس از همکار‌ی حمیدرضا ایزدی رئیس این سازمان،وحید رضا محمود زاده معاون بازرگانی داخلی در حمایت و پشتیبانی از‌ هیئت‌های مذهبی و دینی در برگزاری مراسم‌های برگزار شده در طول سال و ایام محرم تجلیل کرد.
مهندس ایزدی ضمن تشکر از مسئولان اداره تبلیغات اسلامی استان فارس و اعضاء شورای هیئت‌های مذهبی، آمادگی خود را در خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی استان اعلام کرد.
در این دیدار حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جهت ایام محرم و مراسم های مذهبی پرداخت و از اهتمام سازمان صنعت، معدن و تجارت در همکاری در پخش نذورات ماه محرم و صفر در بین هیئت‌های مذهبی، قدردانی کرد.
مهرابی گفت : ضرورت دارد از حمایت و پشتیبانی سازمان صمت استان فارس که همواره در اجرای برنامه های محوری مذهبی شهرستان شیراز و استان موثر بوده است و در توزیعِ ارزاق تعاونی بین هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، هم‌چنین؛ برنامه ریزی و مدیریت آنان در کنترل بازار، اطلاع رسانی و فراهم نمودن زمینه حضور اصناف در مراسم ملی و مذهبی همکاری‌های شایسته ای را داشته است، قدردانی نمایم.
گفتنی‌ست؛ رضا محمدی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شیراز از تعامل پسندیده سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اداره تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از روند کمک‌های مذهبی و توزیع نذورات در ایام محرم و سایر روزهای دینی در طول سال پرداخت.