شرکت "آداک فناوری وستا"  دارای مجوز آموزشگاه یار از سازمان فنی و حرفه ای کشور در جهت کمک به پیشگیری از گسترش بیماری ویروس کرونا، اقدام به ارائه ی پلتفرم آموزش آنلاین با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا نموده است.

به گزارش پویش خبر، پلتفرم آموزشی آداک آکادمی با قابلیت پشتیبانی کلاس های متعدد و تعدد کارآموزان هر کلاس و فراهم سازی قابلیت های مشابه کلاس های درسی مانند “وایت برد” ، امکانات گسترده ای جهت استمرار امر آموزش در کشور ، فراهم نموده است.

این شرکت با تکیه بر توصیه ی سازمان جهانی بهداشت مبنی بر قطع کردن زنجیره ی انتقال با کاهش اجتماعات فیزیکی به جهت پایان یافتن هرچه سریع تر این همه گیری جهانی ، با تلاش های مستمر موفق شد تا این سامانه را در کمترین زمان ممکن و با امکاناتی کامل در اختیار عموم قرار دهد.

اکبر شهامتی «مدیرعامل شرکت آداک فناوری وستا» در حاشیه جلسه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور در این خصوص گفت : با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ، تاکید بر عدم خروج افراد از منازل مگر در صورت لزوم ، و افزایش استفاده ی عموم از اینترنت بویژه جهت برگزاری کلاس های آنلاین ، با درگیری شدید پهنای باند و کاهش سرعت چشم گیری در اینترنت کشور مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: لذا برآن شدیم تا با ایجاد سامانه ای که با اشغال حداقل پهنای باند امکان برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیتی مناسبتر را فراهم می آورد ، کمکی در این شرایط بحرانی به سلسله ی آموزش کشور ارائه دهیم.

وی افزود : آموزشگاه آنلاین فنی و حرفه ای “آداک آکادمی” با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، با طراحی کاملا بر پایه وب و تنها با استفاده از مرورگرهای رایج ، امکانی را جهت سهولت در استمرار فعالیت  آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و حتی برگزاری وب سمینار و جلسات مجازی ، فراهم نموده است.

مدیران آموزشگاه ها می تواننتد برای راه اندازی سامانه آموزش مجازی خود به وب سایت http://www.adakacademy.online مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۴۲۳۲  تماس حاصل نمایند.