مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تهران گفت: نامگذاري سال 98 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان رونق توليد سبب مي شود تا بتوانيم از فرصت‌ها و ظرفيت‌ها استفاده بهتري ببريم و امسال در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان تهران، سال ويژه رونق توليد خواهد بود.

پویش خبر- صابر پرنیان در نخستین جلسه شورای معاونان، مشاوران و مدیران مستقل در سال جدید اظهار کرد: با تغییرات جوی روزهای اخیر، بسیاری از همکاران مرخصی خود را لغو کرده و به محل کار خود بازگشتند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان و هموطنانی که در حادثه سیل از بین رفتند و ایرانیان در عید علوی عزادار شدند، افزود: هرچند که وضعیت سیل در تهران بحرانی نبود اما همان روزی که استاندار تهران دستور تشکیل ستاد مدیریت بحران داد در مجموعه شهرک‌های صنعتی نیز این ستاد تشکیل شد و همدلی ایجاد شده برای مقابله با حادثه‌ احتمالی سبب شد تا ستاد بحران شهرک‌های صنعتی استان تهران به الگویی برای کشور شناخته شود تا جایی که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر تشکیل این ستاد در شهرک‌های صنعتی سایر استان‌ها نیز دستور داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید گفت: این نامگذاری سبب می شود تا بتوانیم از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده بهتری ببریم. بنابراین سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران، سال ویژه رونق تولید خواهد بود.
پرنیان با اشاره به الگوبرداری از کتاب گام دوم انقلاب برای تهیه سند چشم‌انداز صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران، افزود: کتاب گام دوم انقلاب در حد قانون اساسی کشور دارای اهمیت است و توصیه می‌کنم تمام همکاران این کتاب را بخوانند.
وی ادامه داد: وقوع سیل در کشور مصیبتی بود که همه را عزادار کرد اما این حادثه طبیعی باعث شد تا فضای همدلی، تحرک، نوع‌دوستی و مشارکت و غیره در کشور نشان داده شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: مطالعه جمع‌آوری آثار تخریبی بجامانده از سیل و بازسازی آنها در کشورهای اروپایی نیز نشان می‌دهد که امری زمانبر اما نتیجه بخش و بهتر از گذشته خواهد بود.
پرنیان با بیان گزارشی از عملکرد مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: در ۵۰ روز کاری انتهای سال گذشته اقدامات مناسب و مفیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد که فضای کار و مطالبه‌گری در استان شکل گرفته و هماهنگی بین دستگاهی را شامل می شود که باید قدر‌دانسته شود و برای حفظ آن تلاش کرد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ بن‌بستی برای تولید وجود ندارد، اظهار کرد: با تحرک، اثرگذاری و دقت بیشتر برای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان تلاش می‌کنیم و خواسته‌های آنها را مطالبه خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تاکید کرد: پیگیری امور صنعتگران و مطالبه خواسته‌های آنها در اولویت کاری سال جدید قراردارد. فعالیت و تحرک و فضای جدید ایجاد شده برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در سال جدید باید برای همه ملموس و قابل مشاهده باشد.
پرنیان به همکاران خود توصیه کرد تا صرفه‌جوی در هزینه‌ها را در راس امور خود در سال‌جاری قرار دهند.

  • منبع خبر : روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تهران