معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: جشنواره شمعدونی با گستردگی و ویژگی بیشتر با همکاری مساجد، اصناف و مدارس برگزار خواهد شد.

پویش خبر- لاله کاظمی در دومین جلسه توجیهی جشنواره شمعدونی با بیان اینکه هر ساله در راستای جلب مشارکت های مردمی و ارتقاء فرهنگ عمومی برنامه های زیادی در سطح شهر تهران برگزار می شود، گفت: به دنبال آن هستیم که با کمک مناطق ۲۲ گانه و سرای محلات در راستای فرهنگ سازی، اقدامات خوبی در شهر تهران انجام دهیم.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره شمعدونی، افزود: این جشنواره با مشارکت شهروندان به منظور استقبال از بهار برگزار می شود.
کاظمی ادامه داد: جشنواره شمعدونی امسال با گستردگی بیشتر و همچنین به صورت ویژه تری با همکاری مساجد، اصناف و مدارس برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر نقش شهرداری متاطق تهران، افزود: باید با کمک مناطق ۲۲ گانه مردم را ترغیب به زیباتر کردن‌ نماهای ساختمان هایشان کنیم. مدارس و مساجد نیز باید علاوه بر نمای داخلی به نماهای بیرونی ساختمان های خود توجه ویژه تری داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم می توانند با یک تغییر کوچک در منازل خود در مسابقه جشنواره شمعدونی شرکت کنند، تصریح‌کرد: با پتانسیل هایی که در شهرداری تهران وجود دارد می توانیم مردم را به شرکت در این مسابقه تشویق کنیم. همچنین جوایز نقدی در خصوص برگزاری این مسابقه برای مردم، مدارس و مساجد در نظر گرفته شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران