معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌هاي سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بازديد از شهرک صنعتی لوشان و لاهیجان گفت: بهره مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک‌های صنعتی است.

پویش خبر- عزیزاله قربانی حاشیه سفر به استان گیلان و بازدید از شهرک‌های صنعتی لوشان و لاهیجان با بیان این مطلب، افزود : بدون شک شهرک های صنعتی به عنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند.

وی در ادامه تصریح کرد : شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کنند.

قربانی گفت : بهره مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک‌های صنعتی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد : توسعه صنعتی ، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

 رییس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان نیز ضمن تشکر از حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و هیات همراه به استان گیلان گفت : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ،  شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

احمد علی شهیدی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرک های صنعتی لوشان و لاهیجان دارند ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد می باشد .

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان