در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران ، در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می نمایم.

به گزارش پویش خبر، شهرداد روحانی متولد خرداد ۱۳۳۳ ، که از سال ۱۳۹۵ به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شده بود، امروز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از پایان همکاریش با ارکستر سمفونیک تهران خبر داد.

شهرداد روحانی موسیقی دان، اهنگساز و رهبرارکستراست، که پس از اتمام تحصیلات خود در هنرستان موسیقی ملی برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی عازم وین شد.

روحانی رهبری کنسرت یانی به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک در فضای باز در پارنتون واقع در آتن پایتخت یونان را نیز برعهده داشته است.وی رهبر ارکستر سمفونی COTA لس آنجلس نیز بوده است.

امروز روحانی با انتشار متن زیر در صفحه اینستاگرام خود از پایان همکاریش خبر داد:

«در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران ، در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می نمایم.

فرصتی که به رغم روزهای تلخ و شیرین، با حضور و حمایت علاقه مندان و مخاطبان برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود.

از تک تک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که طی این دوران چهارساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایچاد بستر فرهنگی مناسب، زمینه را جهت گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود صمیمانه تشکر می کنم.

امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته ، فعالیتهای خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.»

شهرداد روحانی/ اول خرداد ۱۳۹۹»

  • نویسنده : فاطمه علیپور ابنوی