مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گفت: با برنامه ریزی و جلسات متعددد با سفیر ازبکستان در ایران، تجار و بازرگانان فعال، نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه با حضور فعالان تولیدی،صنعتی در تاشکند برگزار می شود.

به گزارش پویش خبر، بهمن حسین زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه جامع توسعه همکاری های تجاری ایران با ۱۵ کشور اطراف ایران، برگزاری نمایشگاه توانمندی های تجاری و صنعتی ایران در ازبکستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از قابلیت های صنعتی و تولیدات با کیفیت ایرانی به درستی به کشورهای آسیای میانه معرفی نشده است و برگزاری نمایشگاه هایی از دست می تواند فرصت های صادراتی بی نظیری را برای تولیدات کشورمان فرآهم آورد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تصریح کرد: با توجه به کمیسیون همکاری های مشترک ایران و ازبکستان به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تعاملات اقتصادی فی مابین در سطح بالایی دنبال شود و شاهد افزایش مناسبات تجاری دو طرف بیش از گذشته باشیم.

حسین زاده خاطر نشان کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران دارای ظرفیت های عظیمی برای گسترش همکاری تجاری میان ۲ کشور است که با تاکید ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت درصددیم تا حضور موثری در تاشکند داشته باشیم و توانمندی های تولیدی کشورمان را برای تجار و بازرگانان ازبکستان بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

گفتنی است؛ در هجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای و سیزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ازبکستان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و‌تجارت در تاشکند حضور داشتند.

  • منبع خبر : شاتا