احمد زید آبادی «نویسنده کتاب از سرد و گرم روزگار» مهمان ویژه برنامه اینستاگرامی «دمی با دوست» خواهد بود.

به گزارش پویش خبر، کتاب از سرد و گرم روزگار نوشته احمد زیدآبادی در ویژه برنامه این هفته دمی با دوست مورد بررسی قرار می گیرد.

دمی با دوست سلسله؛ جلسات بررسی کتاب در اینستاگرام است که توسط «موسسه انتخاب بهتر» برگزار می شود.

این موسسه نماینده رسمی موسسه بین المللی ویلیام گلسر به مدیریت علی صاحبی و عاطفه سلطانی فر است.

دمی با دوست با حضور احمد زیدآبادی سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۲ در صفحه اینستاگرامی موسسه انتخاب بهتر در این لینک اجرا می شود.

حضور نویسنده «از سرد و گرم روزگار» در ویژه برنامه «دمی با دوست»

از سرد و گرم روزگار اولین بخش از خاطرات احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و تحلیل‌گر سیاسی است که با همکاری نشر نی منتشر شده است. زیدآبادی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه حقوق دانشگاه تهران است. وی فعالیت روزنامه‌نگاری خود را از سال ۱۳۶۸ در روزنامه اطلاعات آغاز و سپس با روزنامهٔ همشهری همکاری کرد. او سابقهٔ سردبیری روزنامهٔ آزاد و همکاری با هفته‌نامهٔ شهروند امروز را نیز در کارنامه روزنامه‌نگاری خود دارد. بنیاد بین‌المللی مطبوعات در سال ۲۰۱۶ جایزهٔ قهرمان آزادیِ مطبوعات جهان را به او اعطا کرد. او پیش‌تر در سال ۲۰۱۱ جایزهٔ آزادی مطبوعات جهانیِ سازمان یونسکو موسوم به گیلرمو‌کانو را نیز دریافت کرده بود.
پشت جلد کتاب آمده است:
سرگذشت به‌ دنبالم بود؛ «چون دیوانه‌ای تیغ ‌در دست». به خلاف هم‌سالانم، تسلیم آن نشدم. هر غروب پاییز از بلندای تک‌درخت تناور روستایمان چشم به افق‌های دوردست و بی‌انتهای کویر دوختم و به آواز درونم گوش فرادادم؛ آوازی که مرا به «انتخاب» فرامی‌خواند. پس انتخاب کردم؛ فقر و بی‌پناهی را با شکیبایی تاب آوردم، از رنج و زحمت کار شانه خالی نکردم، سر در کتاب فروبردم و بر همه تباهی‌های محیط اطرافم شوریدم…
این قصه سرگذشت من است تا هجده‌سالگی.