قیمت نفت آمریكا به دلیل صعود شيوع ويروس كرونا در تقاضای خرد شده در بازارهای جهانی انرژی ، در روز سه شنبه به زیر صفر سقوط كرد.

به گزارش پویش خبر ،نگرانی ها در مورد سطح تقاضا برای نفت خام همچنان با وجود ویروس کرونا که به اقتصادهای جهانی برخورد می کند ، ادامه دارد.قیمت نفت آمریکا پس از سقوط تاریخی به زیر صفر رسیده است.

قیمت نفت آمریکا در روز سه شنبه پس از فرو نشستن در قلمرو منفی برای اولین بار در جلسه قبل ، به دلیل صعود شیوع ویروس کرونا در تقاضای خرد شده در بازارهای جهانی انرژی ، در روز سه شنبه به زیر صفر سقوط کرد.

واسطه ای غربی برای تحویل ماه آینده با شروع ۴٫۲۹ دلار معامله در اروپا آغاز شد – به این معنی که تولیدکنندگان با توجه به دسترسی محدود به انبار ، همچنان به خریداران پرداخت می کردند تا نفت را از دست خود بگیرند.

جلسه روز دوشنبه با ۳۷٫۶۳ دلار بسته شد ، اما بالای صفر صعود کرد تا در تجارت آسیا به ۲٫۵۴ دلار برسد ، قبل از این که دوباره سود خود را تسلیم کند.قیمت های منفی آخرین نشانه بحران بخش صنعت نفت بود ، به دلیل محدودیت هایی که مقامات برای خنثی کردن شیوع کوید ١٩ ایجاد کردند و تقاضا برای نفت را به اندازه یک سوم کاهش دادند.

  • منبع خبر : Financial Times