مدیر کل دفتر توسعۀ خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش ملی صنعت نمایشگاهی با هدف بررسی مشکلات و معضلات صنعت نمایشگاهی و ارائۀ راهکارهای کاربردی در این حوزه خبر داد.

پویش خبر- فرهاد نوری، دبیر همایش، با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری و شورای اجرایی نخستین همایش ملی صنعت نمایشگاهی طی ماه های اخیر اظهار داشت: طی جلسات متعدد مشکلات و مسائل پیش روی صنعت نمایشگاهی تفکیک و بررسی‌های کارشناسی در این خصوص انجام  شده است.

وی افزود: سه پنل تخصصی نمایشگاه‌های داخلی‌، نمایشگاه‌های خارجی و مراکز نمایشگاهی کشور در این همایش پیش‌بینی شده که با حضور خبرگان و متخصصان صنعت نمایشگاهی برگزار می‌شود.

دبیر همایش ملی صنعت نمایشگاهی، استقبال فعالان صنعت نمایشگاهی را از این همایش مطلوب توصیف کرد و خواستار مشارکت جدی فعالین صنعت نمایشگاهی در این رویداد شد.

  علاقمندان جهت حضور در همایش می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران tpo.ir و یا مکاتبه با دفتر توسعه خدمات بازرگانی با شماره نمابر ۲۲۶۶۲۵۴۹ مراتب آمادگی خود جهت حضور در این همایش اعلام نمایند.     

گفتنی است، نخستین همایش صنعت نمایشگاهی کشور روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه در سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

  • منبع خبر : روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران