یکی از منحصر بفردترین ایستگاه‌های متروی کشور در شیراز آماده بهره برداری است و این ایستگاه در زمان تعیین شده به مسیر سرویس دهی خط یک مترو در دل بافت تاریخی فرهنگی شیراز اضافه می شود

به گزارش پویش خبر،اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز سشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ در خصوص تکمیل پروژههای عمرانی گفت: پروژه های عمرانی روند تکمیل را طی می کنند و تا پایان سال جاری آماده بهربرداری خواهند شد. با تلاش شبانه روزی کارگران ، پیمانکاران خرد و کلان ، مهندسان این حوزه و مشاوران و ناظران، تلاش ما در این راستا قرار داردکه طی روزهای آینده پروژه های  تکمیل کننده رینگ جدید ترافیک در جنوب شیراز زیر بار ترافیک برود. در همین راستا یکی از منحصر بفردترین ایستگاه‌های متروی کشور در شیراز آماده بهره برداری است و این ایستگاه در زمان تعیین شده به مسیر سرویس دهی خط یک مترو در دل بافت تاریخی فرهنگی شیراز اضافه می شود.

وی ادامه داد: در این شرایط خاص که بر جامعه حکم فرماست تلاش مدیریت شهری بر انتشار اخبار خوب و امیدوار کننده است تا گوشه ای از غم و فشار عصبی و ترس همشهریان را کاسته، و در این برهه از زمان امید را به جامعه برگرداند.

  • نویسنده : سحر علیپور تنگسیری