رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاري کارگاه یکروزه آموزش پانتومیم در شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش پویش خبر، حمید بهداروندی با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور آشنایی و آموزش علاقه مندان به هنر نمایش کارگاه آموزش یکروزه پانتومیم (نمایش ایمایی) توسط انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ درتالار دکتر قیصر امین پور برگزارشد.

وی ضمن قدردانی از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوندافزود: این کارگاه آموزشی توسط حمیدرضاهیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند تدارک دیده شده بود که زیر نظر استاد حبیب اله فرهادی از پیشکسوتان تئاتر خوزستان بصورت حضوری و عملی آموزش داده شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند استقبال از هنر نمایش را درشهرستان گتوند خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه علاقه مندان به رشنه های مختلف هنری بخصوص هنرنمایش درشهرستان گتوند بسیارند که انجمن نمایش با ایجادکلاس های آموزشی سعی در پرورش و کشف استعداد ازبین  این هنرجویان را دارد.

بهداروندی خاطرنشان کرد: به منظور ترغیب هنرجویانی که در این کارگاه شرکت کردند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند به تمامی شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی حضور اعطاء خواهد کرد.